.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش يك نماينده به تعداد نمايندگان استان ؛
سیزدهمین نماینده مازندران از کدام شهر می آید؟
درحال بررسی این موضوع هستیم که نماینده موردنظر در یکی از شهرستانهای غرب و یا دیگر شهرستانهای استان در شرق و یا مرکزی باشد. که در صورت تصویب یکی ازشهرستانهای استان صاحب نماینده مستقلی خواهد شد.
سیزدهمین نماینده مازندران از کدام شهر می آید؟

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: یک نماینده در انتخابات مجلس نهم به نمایندگان مازندران اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از کلاردشت ،هادی ابراهیمی با اعلام این خبر در جلسه مسئولان منطقه کلاردشت که با حضور فرماندار چالوس، امام جمعه، بخشدار، اعضای شورای شهر، شورای بخش و چند تن از مسولان امنیتی و انتظامی شهرستان چالوس درسالن اجتماعات شهرداری این شهر گفت: درحال بررسی این موضوع هستیم که نماینده موردنظر در یکی از شهرستانهای غرب و یا دیگر شهرستانهای استان در شرق و یا مرکزی باشد. که در صورت تصویب یکی ازشهرستانهای استان صاحب نماینده مستقلی خواهد شد.

معاون سیاسی استانداری با عذرخواهی از مردم درخصوص وضعیت سوخت و نرسیدن گاز به منطقه کلاردشت قول داد که در استان مطالبات مردم از جمله تسریع در گازرسانی به منطقه را پیگیری کند.

ابراهیمی در ادامه با تقدیر از فرماندار و امام جمعه کلاردشت گفت: در بین فرمانداران غرب استان فرماندار چالوس از هر لحاظ شاخص است. چون هم وزارت کشوری است و هم مدیر لایقی که بیشترین دوران خدمتی اش از مدیران ارشد استانی بوده است.

وی افزود: حجت السلام والمسلمین محمدی امام جمعه کلاردشت را همه مردم و مسولان ارشد استانی بخوبی می شناسند. کسی که علاوه برمسولیت در نمازجمعه و احیای فرهنگ قرآنی، در روشنگری جریان فتنه خوب کار کرد بطوریکه فتنه در چالوس زمین گیرشد.

وی گفت: حجت السلام والمسلمین محمدی درکسوت یک مدیر اجرایی، و پیگیری مطالبات مردم همراه با مسئولان هم نمونه است. که برای ما این انسجام و همدلی دراین منطقه و شهرستان چالوس ارزشمند و قابل تقدیر است و این نشان می دهد ایشان مشاوران قوی دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: کلاردشت با تمام شهرتی که درکشور و دنیا دارد، در میان همه زیبائیهایش منطقه ای محروم با مردمانی دارد. بایستی در رفع محرومیت ها همه با هم تلاش کنیم.

ابراهیمی در پایان با اشاره به حضور سرمایه های انسانی در بدنه دولت گفت: شما مردم منطقه در شهرستان چالوس سرمایه های خوبی دربدنه نظام دارید. باید از وجودشان خوب استفاده کنید. آقای پوستین دوز و دکتر ایوبی از جمله آن ها است که خیلی خوب می توانند به این منطقه کمک کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 اسفند 1389
شهرستان ساری ومیاندرود با جمعیت بالای 600هزار نفر باید 3نماینده در مجلس داشته باشدمدتها است حقوق ما در افزایش تعداد نماینده ضایع شده ونزدیک 40سال است که ما 2 نماینده در مجلس داریم
نا شناس 7 اسفند 1389
ساری - دانشمند ساروی یونسکو در سال 2010 - کاندیدای مجلس هشتم ....
نا شناس 7 اسفند 1389
قاعدتا باید یا رامسر ویا عباس اباد دارای نماینده مستقل بشوند
ردایی 7 اسفند 1389
بنام خدا/ با همه احترامی که برای آقای ابراهیمی قایل هستم خواستم تذکری بدهم که آقای پوستین دوز بچه میچکار مرزن آباد است نه کلاردشت!میچکار تا کلاردشت چیزی حدود 20 کیلومتر فاصله دارد و مهندس پوستین دوز واقعا نیروی خدومی است که افتخار چالوس می باشند و باب تذکر عنوان کردم چون ابراهیمی کمتر اشتباه می کند!
فرشاد راعی 7 اسفند 1389
شهرستان 380 هزار نفری آمل فقط یک نماینده دارد!!!!!!!!!
لاریجان آمل منطقه محروم است و از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیست.
نکا 8 اسفند 1389
کی به کیه؟ هر کی یه چیز میگه اصلا ماله نکاست با 200 هزار نفر جمعیت اصلن نماینده نداره!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.